StrategiudviklingDer er som oftest en direkte sammenhæng mellem en virksomheds strategiske fokus og de resultater virksomheden opnår.
Dansk Turismeudvikling lægger vægt på, at de konkrete strategiopgaver der løses for virksomheder, institutioner, foreninger eller myndigheder, harmonerer med de strategiske overvejelser der allerede er gjort - og at de tager udgangspunkt i kundens strategiske situation.
Dansk Turismeudvikling indgår på forskellig vis i rådgivningssammenhænge – som projektleder og/eller som konkret udførende i forhold til udarbejdelse af strategiske oplæg/forslag. Ligeledes også som kompetenceudviklere i strategiske sammenhænge. Eksempelvis i form af sparringsforløb med ledelsen omkring virksomhedens strategiske udvikling og kompetenceudvikling.
Dansk Turismeudvikling har bl.a. udarbejdet strategiske koncepter for Top Attraktioner, TopCamp, Netværk Limfjorden og for enkeltvirksomheder som Danmarks Saltcenter eller Verdenskortet.
Vi har også stået for udviklingen af strategiarbejdet for attraktionerne, der var med i Kompetenceprojektet ODA - Oplevelsesudvikling af Danske Attraktioner. |